יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

כמעט סוף שבוע... [ פצצצצצצצה ! ]

(The Black Eyed Peas - The Time (Afrojack Remix
איזה רמיקס אדיר לשיר הענק הזה של הבלאק איד פיז !
זה הקטע ה - 10 של Afrojack היום ! הורדה חובה !

(We No Speak Americano (Porter Robinson Remix
קצת באיחור... אבל בכל זה הרמיקס הכי טוב לשיר של הקיץ !
Porter Robinson עושה כמו תמיד עבודה מדהימה !!! הורדה חובה !

(Wolfgang Gartner - Space Junk (Original Mix
איזה קטע מטורף !!! אני חושב שכל מילה מיותרת כי אי אפשר להסביר קטע כזה במילים...
חייבים לשמוע כדי להבין ! הורדה חובה !

(Matisse & Sadko - Hi Scandinavia! (Original Mix
קטע בסגנון של Swedish House Mafia... אני אהבתי !
אני חושב שגם אתם תאהבו את הקטע, אז... הורדה חובה !

Mick Kastenholt & Andrew Dee - Check This Out
לקח לי קצת זמן, לקלוט כמה הקטע הזה מטורף !
קטע עם טונה של מצב רוח ! הורדה חובה !

David Berrie - Step up
בטעות הגעתי לקטע הזה... ואני לא מצטער בכלל שהגעתי עליו !
קטע עם חפירות מגניבות, ונעימות באוזן ! חחחח, מומלץ !

שישה קטעים חדשים וחמישה מהם הורדה חובה !
לילה טוב !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה