יום ראשון, 5 בדצמבר 2010

שבוע מבורך, מלא בשורות טובות !


(Rihanna - Who's That Chick (Afrojack Dub Remix
אני צריך להסביר לכם משהו, ברגע שאתם רואים בשם של שיר כלשהו Afrojack !
זה אומר רק דבר אחד ! הורדה חובה !

(Eurythmics - Sweet Dreams (Dirty Secretz Remix
כל פעם שהמוזיקה האלקטרונית משתנה קצת, יוצאים רמיקסים לשיר המדהים הזה !
ונכון לסגנון המוזיקה היום, זה הרמיקס הכי טוב לשיר הזה ! מומלץ !

(Hagenaar & Albrecht - Won't Let You Down (Club Mix
קטע מדהים שאני ממש אהבתי ! אני לא יודע בדיוק איך לתאר לכם מה מיוחד בוא...
אבל זה קטע ממכר ורגוע ! והוא ללא ספק מומלץ !

(Sir Colin feat. Viper Voice - Crazy (South Blast! Remix
שיר בסגנון של Dizzee Rascal , שיר מגניב ביותר !
ותנחשו מה?! גם הוא מומלץ !

Tim Berg Vs. Michael Woods - Dynamik Bromance 
כבר העליתי גרסה של Porter Robinson לשיר הזה המדהים הזה !
זאת גרסה שאני בטוח שתשמעו אותה עוד בהרבה מסיבות ! הורדה חובה !

(So Far Away (The Nycer, Alan Sparkle Remix
רמיקס חפירות לשיר נחמד ביותר !
לכל מי שאוהב חפירות ההורדה חובה לכל השאר... מומלץ !

(RLP & Barbara Tucker - R.E.S.P.E.C.T (Club Edit
עוד קטע חביב ! מה שאני ראיתי הרבה אנשים ברחבי העולם אהבו את הקטע !
ואני לא יגיד לכם שלא אהבתי פשוט לא התלהבתי יותר מידי...

(Dean Cohen & Paz Yenni - Psychopati (Ido B & Zooki Remix
הרבה אנשים חיכו לרמיקס הזה ! והוא כבר כאן!
אז לכל מי שחיכה: להוריד, ומהר ! מומלץ !

תהנו !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה